اگر پس از تصادف جاده ای کلاه ایمنی تغییر شکل داده است، نباید فکر کنیم که کیفیت پایینی دارد، دور از آن.
وظیفه کلاه موتور کراس دست دوم سازگاری، تغییر شکل، مانند استخوان های جمجمه، جذب شوک و انتقال آن به خود است.
مواد زیادی برای تولید کلاه ایمنی استفاده می شود، برخی از آنها بسیار رایج هستند و در کلاه های میان رده استفاده می شوند و موارد گران قیمت تری نیز وجود دارند که فقط برای تولید کلاه های ایمنی بالا استفاده می شوند.
به هر حال، همیشه مراقب پیشنهادات بزرگ در مورد کلاه ایمنی باشید، زیرا ممکن است خطر خرید یک محصول بی کیفیت را داشته باشید و در مقایسه با ریسکی که می پذیرید، پس انداز زیادی نکنید.
اگر یک چیز وجود دارد که نباید در آن صرفه جویی کنید، آن کلاه ایمنی است.
درست است که هرچه گرانتر باشند، کیفیت بالاتری خواهند داشت، اما این درست نیست که فقط گرانترین کلاه ایمنیها واقعاً ایمن هستند.
مواد به کار رفته در کلاه ایمنی موتورسیکلت ویژگی های مقاومت در برابر سایش و جذب ضربه را تعیین می کند.
هر کلاه ایمنی به صورت لایه ای ساخته شده است.
لایه بیرونی پوسته در برابر ضربه محافظت می کند، پوشش داخلی برای ارائه راحتی استفاده طراحی شده است
پوسته بیرونی جایی است که مواد ساخت و ساز بیشترین اهمیت را دارد: به طور منطقی، اگر پوسته بیرونی به اندازه کافی قوی نباشد که در برابر ضربه شدید مقاومت کند، پوشش داخلی می تواند سوراخ شود و به سر آسیب برساند.
مواد مورد استفاده ارتباط نزدیکی با هزینه دارد: در طراحی کلاه ایمنی و تعیین قیمت آن، سازندگان کلاه بر راحتی، قابلیت استفاده است.
ویژگیهای اضافی تمرکز میکنند، اما چیزی که واقعاً مهم است پوسته بیرونی آن است.
بنابراین، مواد سبک وزن، کلاه ایمنی سبک وزن، گران ترین هستند.
به همین دلیل است که کلاههای ایمنی ارزانتر بسیار سنگینتر از بقیه هستند: آنها از مواد پلاستیکی سنگین ساخته شدهاند در حالی که کلاههای ایمنی سبکتر، اما به همان اندازه مقاوم، از مواد پیشرفتهتر، سبکتر و گرانتر استفاده میکنند، برای مثال فایبرگلاس تقویتشده با فیبر کربن.
از سوی دیگر، مواد ترموپلاستیک، مانند پلی کربنات، بیشترین استفاده را دارند، زیرا با قیمت نسبتا پایین، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه از خود نشان دادهاند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.