در لندن، تلاش ها برای کاهش بطری های پلاستیکی و بطری پت ضایعات فراوان است. شهردار صادق خان از برنامه ریزی برای ساخت 100 فواره جدید برای بطری های قابل شارژ خبر داد.
بهار گذشته، به دوندگان ماراتن لندن کیسههای جلبک دریایی خوراکی در مایل ۲۳ که حاوی یک نوشیدنی ورزشی بود برای رفع تشنگی تحویل داده شد.
و Selfridges، فروشگاه بزرگ لندن با قدمت یک قرن، بطریهای پلاستیکی نوشیدنی را از فود کورت خود به نفع بطریهای شیشهای، قوطیهای آلومینیومی و ایستگاههای پر کردن مجدد شکست داده است.
هنگامی که بطری ها تبدیل به زباله شدند، کارآفرینان در سراسر جهان آنها را به کارتریج های جوهر چاپگر، میله های نرده، کاشی های سقف، فرش، کفپوش، و قایق تبدیل می کنند.
حتی خانه ها نیز از بطری ساخته شده اند. جدیدترین آنها یک سه طبقه مدرن در سواحل رودخانه Meteghan در نوا اسکوشیا است که به عنوان توانایی مقاومت در برابر طوفان رده 5 معرفی شده است. فقط 612000 بطری مصرف کرد.
بسیاری از راهحلها تا حدی مقیاسپذیر نیستند که تفاوت قابلتوجهی ایجاد کنند، و بیشتر آنها – از جمله مواد زیست تخریبپذیر – هنوز نیاز دارند که عنصریترین و کمکارکردترین بخش طول عمر بطری انجام شود: کسی باید همه آنها را جمعآوری کند.
پپسی متعهد شد که تا سال 2025 محتوای بازیافتی را در تمام بسته بندی های پلاستیکی خود 25 درصد افزایش دهد.
نستله واترز متعهد شد تا سال 2025 تمام بسته بندی های خود را قابل بازیافت کند و محتوای بازیافتی در بطری ها را تا سال 2025 در سطح جهان به 35 درصد و در ایالات متحده به 50 درصد افزایش دهد.
در بهار لهستان علاوه بر این، محتوای بازیافتی برندهای اروپایی تا سال 2025 به 50 درصد افزایش خواهد یافت.
کوکاکولا متعهد شد تا سال 2030 به ازای هر بطری یا قوطی استفاده شده بازیافت کند و تا سال 2030 مواد بازیافتی در بطری های پلاستیکی را به 50 درصد افزایش دهد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.