جراحات علت اصلی مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه و به ویژه در میان بزرگسالان جوان است. نشان داده شده است که استفاده از وسایل حفاظتی باعث کاهش مرگ و میر و ناتوانی در بین موتورسواران می شود.
عدم آموزش، سرعت غیرمجاز و بی تجربگی موتورسیکلت سواری ممکن است باعث مرگ و میر و تصادف شود. بسیاری از دانش آموزان حتی اگر مقرون به صرفه باشند از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
اکثر تصادفات و جراحاتی که گاهی منجر به فوت می شود ناشی از رفتارهای انسانی به ویژه مستی، سرعت غیرمجاز، وضعیت بد موتورسیکلت و غیره است.
برخی از دانشآموزان سوگیری به یاد میآورند، بهویژه تعداد دفعات و حتی سالی که با موتور سیکلت برقی ارزان تصادف کردهاند و صدمه دیدهاند.
این مطالعه در بخش اپیدمیولوژی و سلامت جهانی، دانشگاه اومئو، سوئد انجام شد. اولین و آخرین نویسندگان مطالعه را برنامه ریزی و اجرا کردند.
داده ها را تجزیه و تحلیل کردند و نسخه اولیه را تهیه کردند، نسخه های نهایی را اصلاح کردند. سایر نویسندگان در بررسی نسخه خطی شرکت کردند.
نویسنده به طور فعال به موضوع تحقیق و پیشنهاد پرداخت، زیرا متوجه شد که این مشکل دائمی بهداشت عمومی در کامرون است و هنوز هم یک مشکل است.
نویسنده پرسشنامه ها را تهیه کرد و تحقیق را در کامرون از جمع آوری داده ها، تمیز کردن، تجزیه و تحلیل و تفسیر یافته ها انجام داد.
این تحقیق به عنوان بخشی از پایان نامه کارشناسی ارشد من انجام شد و توسط استاد راهنما برای ادامه یافته ها برای انتشار بیشتر تشویق شد.
من دست در دستکش روی دست نوشته با دستیار زیادی از ناظمم که نامش در دست نوشته ذکر شده است کار کرده ام. پیشنویس نهایی این دستنوشته قبل از ارسال به مجله پزشکی پان آفریقایی برای چاپ، توسط سرپرست من تأیید شد. همه نویسندگان مقاله نهایی را خوانده و تایید کرده اند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.